Så var det skolarbete som skulle göras också. Sen. Senare. I badet. Ja.

När jag gör potatis- och palsternackspuré så gör jag det med råge. Det vill säga, pappa gör redningen, jag slår på vatten. rotsakerna överkokas när jag läser tidning, jag mosar allt och går lös med elvisp. Vi gillar't.

Det är myshundar hos oss. Maddes göllekompis är här och en av hennes hundar är så söt så man smälter.

Jo. Allt känns lite bättre nu. Lite lite lite. Så länge det går uppåt är det bra. Fina människor finns det, och fula. De fina gör allt fint.

Imorgon är en ny dag. Nya möjligheter och nya misslyckanden. Jag föreslår en dag i tekoppens välsignelse, men vi får se. Kanske är en duktig flicka också.

Min blogg är ful. Jag är ganska fin ibland. Vi fyller bloggen med bilder och lyssnar på regnmusik.




OBS det är en teknikstudentmössa på första bilden. Pappas faktiskt. Som jag är helt kär i. Varför får inte samhällslinjer så fina mössor?


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är faktiskt alltid jättefin. ;< <3

2010-09-15 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0