Onsdag

Jag...

  • Vaknade kvart i åtta, typ. Jag börjar halv ett. Ovärt.
  • Har rakat mig. Ben, armhålor, you name it. Inte hänt sedan förra helgen och jag hatar att ha håriga armhålor. If you wont to know.
  • Läser "Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann". Sköjjig. Men än har de utlovade skrattsalvorna uteblivit. Nåja, halva boken är kvar.
  • Skrev just upp börja- och sluta skolantider på en knallrosa post-itlapp. Oh.

Mål för dagen (eller bara sådant jag måste göra):

  • Snöra åt min korsett till det innersta. Det ska gå! Bara 22" ju.
  • Köpa en kalender. Måstemåstemåste!
  • Bankbesök. Myche pengar står på spel.
  • Äta middag med Erik. (Komma på någonstans att äta.)
  • Skriva provgodkända anteckningar om upplysningstiden. Och, förhoppningsvis vara så pass skillad att jag faktiskt gör den där filosofiuppgiften... Vore enkelt om jag inte hade halft bilden som en blaffa mitt över hela kvällen. Hm.

Nu ska jag äta frukost nummer två. Toast. Nomses. Sminka mig ska jag också göra, det var länge sedan. Undrar om jag fick med mig vit ögonskugga? Måste undersökas.


Kommentarer
Postat av: Lusse

Burritos.nu!!! <3

Ät där asså =)

De vill säga om ni har matpengar...

2010-09-15 @ 12:41:14
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/
Postat av: Maria

OMGOMGOMGOMG, en bok jag läst! Eller, som majoriteten av böcker jag läst; halvläst. Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann det vill säga.

Bilden var rolig. :'D

2010-09-15 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0