Ja. Eller kanske nej.

Alex diggade mitt inlägg till henne. Eller så låtsades hon göra det, jag vet inte riktigt för hon läste det när jag satt bredvid.

Det gick nog rätt hyfsat för mig att köra, jag vet inte riktigt, har iallafall en plan nu. Så får jag tvinga pappa att köra en massa med mig, mamma är en lögn att köra med, hon skriker "sakta ner!" om jag kör fortare än 20 km/h. På Gärdet. Ni fattar.

Kvällen har spenderats med Erik.
   Jag har gjort två modiga saker idag. Växt som människa som man kallar det. Det känns. Att jag vågar göra saker alltså. Som att gå till Västermalm och sitta där och vänta helt ensam. Saker som har kunnat vara helt om;jliga.

Och nu gjorde jag n[got s[ tre bokst'ver som 'r r'tt viktiga f;r svenska spr[ket f;rsvann och ersattes med tecken. Jag tror ni ser vilka bokst'ver jag menar. Hm, knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0