Eh. Men jusste ja.

Hoho, har haft bild och sådär och det var skojigt. Kul att komma tillbaks. Har en lärare jag hade för några år sedan och en lärare som är helt ny. Gruppen är jättestor, men alla verkar trevliga.
   Första lektionen gick åt prat, plommon och teckna detaljer med tush. Alltså, se detaljer på vängåvan/torget, skissa den och sedan bygga på teckningen med det som fanns runt omkring, typ.
   Jag, Ria och Linus upptäckte att om man lade våra bilder på ett sätt så blev det ett nästan komplett tak - var ett torn i mitten som saknades bara. Rätt tufft.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag köra på körskola för första gången och jag är äckelnervös. Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0