Siouxie and the Banshees är fortfarande så bra så man ryser.

Sov hos älsk inatt. Det var inte planerat, bara hände. Det faktum att jag inte hade kläder annat än trosor (vilket jag alltid har i väskan tillsammans med tandborsten, för oväntade händelser) samt min huvudvärk som kom från gud vet vart och har ställt till ett helvete för mig fick mig att samvetslöst skolka idag.
   Har tandläkartid halv tolv och sedan bild halv ett. Det orkas med.

Sitter halvnaken i sängen och läser "Brott och straff" som har blivit spännande igen (lagom i slutet av tredje delen).

Ikväll spelar KalleNinja, men jag ska inte gå. Ska hem till Erik för myskväll och tidig sänggång eftersom han ska göra högskoleprovet imorgon.


Fick en fulsöt sjal av Eriks mamma igår. Hon köpte en men fick två av misstag. Sånt är livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0