Antingen blir det jättemycket eller inget alls, nästan

Imorgon ska jag färga hår. Dock kan folk ta det lungt - det är ögonbrynen som ska få sig en skönhetsbehandling. Vill ha dem mörka och så måste jag ninja lös på dem med pincett. Eller måste och måste, men jag vill!

Och fråga inte varför det här skulle vara någon som helst relevant information - jag gissar att det bevisar min rastlöshet i hår av alla de slag. Om inte jag har möjlighet att färga (eller tja, jag råkade ju köpa färg idag, men det var... en vecka sedan(?) jag färgade håret senast...) eller lust att klippa håret så måste jag hitta på andra sätt att förändra mitt utseende.

Gosh. Enerverande. Pigg har jag blivit också, efter sömn och en halv låda vindruvor.

Kommentarer
Postat av: Odinadriana

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2012-08-22 @ 12:14:13
URL: http://odinadriana.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0