Saker som är bra och saker som är mer bra och saker som faktiskt inte är så bra

Ah yes, bild idag, som vanligt. Börja skissa och bygga skulpturer. Jag och Josefin ska bygga en stad, men inte vilken stad som helst utan överdelen på en storstad som även ska fungera som ett hinder för ett gäng dansare (eller var det dramaelever?) ska använda som hinder.
   För den som undrar så håller bild, drama och dans på med ett projekt som kommer att sluta i någon sorts utställning/show. I min grupp ska vi bygga rekvisita - av papper och pil- och bambuslanor. Jag och Josse fick i uppgift att bygga ett hinder, övriga ska bygga "något som svävar, där utomjordingarna ska hålla till" (ett UFO), "någonstans där flickan i nattskjortan ska gömma sig" (tror det blev ett huvud) samt bara lite allmänt gömma en pelare (bladrankor där). Allt i papper i färgerna vitt, svart och grått.

I övrigt på bilden så mobbade Moa mig för att jag och Erik höll såg ut att ha väldigt trevligt och mysigt på operan. Host.

Vad som inte är bra är min mensvärk. Har hållit på av och till en vecka snart och ikväll är den helt CP. Seriöst, det är sällan jag har så här ont. Har käkat ipren och ändå kan jag knappt sitta upprätt mellan varven. Nåja, jag spyr inte och det är ett plus.


Kommentarer
Postat av: dannie

nej jag vet! hur underbart som helst. kunde stanna där hela dagen!

2010-11-10 @ 23:48:40
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: Tina - Glamour med en twist

Svar: Tack så jättemkt :D

2010-11-10 @ 23:57:20
URL: http://divinephoto.blogg.se/
Postat av: Louise

Yo! Nu vet du vad riktigt mens är ;P

2010-11-11 @ 01:54:10
URL: http://lovelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0