Men OJ vad sköj

Hej hej! I morse skulle jag vara duktig och gå på engelskan. Och så försov jag mig. Men men, ingen fara på taket, hann med den braiga halv tio-bussen så jag skulle komma i tid till Mänskliga Rättigheter. In my ass. Ser tvåan glida mot Birstatunneln, inser till vår lycka (nej, jag blev inte akut personlighetsklyvd, hittade en Alex på bussen) att båda bussarna kommer att komma samtidigt så vi skulle komma i superbra tid till skolan. In our asses. Busshelvetet pker iväg. Kvar står ett gäng snopna resenärer och får vänta på kvart i-bussen som kom tio i.
No danger on the roof där heller ändå, kom bara tio minuter sent.

Nu sitter jag och googlar Armenien. Tråkigt. Gnällspikar. Inkräktade på Alex område och försökte starta krig. Hon ville inte. Trök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0