Kill me kill me kill me

Hade körlektion idag. Det gick bra, körde på motorvägen och det gick bra trots att det var frostigt på vägen och snordimmigt mot Birsta.
   Sitter hemma och lyssnar på Ebba nu, men borde äta lunch. Liksom, bestämmer jag mig för att gå till skolan så börjar jag tre, men jag tror inte jag kommer bestämma mig för det, ty min pojke slutar tre och jag har bara den enda lektionen idag.

Men men. Luch var det ja. Synd bara att det inte finns så himla mycket att välja på till mat. Omelett eller nudlar? Tål att tänkas på.

P.S Ni glömmer väl inte min lilla utmaning?

Kommentarer
Postat av: karin

Haha vad bra :D Älskar kurviga tjejer!

2010-11-17 @ 15:40:19
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0