Wrrrrom

Igår blev min skoldag bättre än jag trodde. Retoriken var lugn, engelska hade vi inte, kriminlogiprovet gick visserligen käpprätt åt helvete, men jag kan ju trösta mig med att jag fick MVG på talet i tisdags och att vi hade en mysig NK-lektion utomhus. Det är trevligt med en liten klass, alla kan tränga ihop sig vid ett utomhusbord i solen. Jag blev röd på bröstet.
   Grillade hemma hos Erik och fick sovsällskap inatt. Mys. Så klart. Fast jag vaknade nio i morse av att någon ringde på hemtelefonen. Varför gör man det? Ringer innan tio en helgdag? Bajs säger jag bara. I eftermiddag ska jag träffa Nemisen och sen blir det fest hos henne. Det är inte så varmt ute, men det är sol och det räcker.

Kram.


Kommentarer
Postat av: CISSI

Har du sett den nya filmen The Human Centipede? Vad tyckte du om den? :)

2010-05-22 @ 20:42:19
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0