Got a feeling, the tree is staring at me

Idag ska jag vara skitcool och bjuda på hur läcker man kan vara när man tar emot stipendium på 1500 kr. Samt berätta att när man är så stentuff som jag är så får man välja ut en underbar bok som heter "Älskade form!" och som är skriven av Thomas Eriksson (dock var det bilderna jag vill åt - underbara bilar, kaffebryggare, skålar, tallriksunderlägg och lampknappar fotograferade av Carin Tellström).
   Dessutom får man en jättefin blomma som man ger bort till Lusse. Fast jag skulle ge den till Erik, men han är sjuk idag så han var hemma. Anledningen till att jag gav bort den är för att det skulle vara jobbigt att behöva bära på den från Birsta hem till pappa och så blir jag alltid så sorgsen när jag ser vasblommor vissna. Dock älskar jag att få dem, ehe.

Plugget lockar och pockar och tvingar mig nu att lämna datorns nöjen och begrava nosen i hemsidor om pälsar och ett litet anteckningsblock däri ett tal om "känslor och idéer" så småningom utformas. Ett tal som leder till eftertanke. Ja.


 
Kicka på bilderna för att se hur sjukt coola de och brudarna på dem är.
Lusse har nya skor och blomman som är rosa i handen.
Jag har min älskade Andy Warhol-tröja och Erik-halsbandet har snott sig bak-och-fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0