Trött i benen

Mitt huvud gör ont och jag är tröttast i världen. Jag och Jess har poppat loss till Horrorpops och i somras kunde jag de flesta av deras låttexter.
   Jag har sovit och spelat Sims och inte pluggat ett skvatt. Dumma Hannah som aldrig gör nytta när hon tar ledigt. Eller ok, en nytta har jag gjort (dock tror jag att det egentligen inte räknas som nytta, men det skiter jag i) och det är att jag tvingat i en ring till i mitt nedersta öronhål. Har man inga töjgrejer uppfinner man sina egna lösningar.

Vet ni en sak? Jag vill ha äppelmuffins. Jag har ett äpple och en burk äppelmos och kanel och är rastlös. Det är nästan så jag ska göra något av det. Eller så går jag och lägger mig tills Alex kommer, jag får se.

Gratis pussar till folket

Kommentarer
Postat av: dojte

Muffins låter inte fel :P



sv: Väldigt mysigt :D

2010-05-06 @ 16:34:41
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0