********** till Nemo-älsk, en kopp O'boy till mig

Jag hittade förresten en ring på H&M idag. En... Inte så fin. På golvet. Använd.

Så jag tog den och nu är den min.

Den ska sitta på min vänstra tumme för det var bara där den liksom hörde hemma. Jag var förresten tvungen att poängtera att den inte var använd så ingen skulle tro att jag snattade. För sånt gör inte jag. Längre. Jag kanske ska ha den imorgon. Imorgon imorgon imorgon. Då jag ska till UM och äta lunch hemma och gå på en lektion. Eller försova bort mig hela dagen, plugga på riktigt och kanske kanske vara med någon sedan. Någon som är min pojkvän. Om han vill. Jag vet inte, jag har inte frågat.

Godnatt för nu ska jag sova och det gick inge vidare med skolarbeten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0