Superwooms

Igår var jag hos Nemisen hela kvällen och åt god mat, träffade trevliga människor och hade allmänt trevligt. Inte världens roligaste dock, vi var väldigt förvisade till ett kök och en korridor (Eva lånade en lägenhet av en kompis) utan musik och med typ inget att göra.
   Men det var ändå trevligt och Eva blev glad för presenterna iallafall! Av mig och Alex fick hon te (Klosterte, vi vart tvungna, det är så motsatsen till henne att det skulle vara skamligt om hon inte fick sånt te), choklad och lila solglasögon.

Idag är det tråksöndag och jag borde plugga. Vet dock fortfarande inte hur jag ska ta mig hem till pappa, vet inte om jag har pengar på busskortet och så har jag ju en massa saker jag måste ha med mig. Men... plugga ja. Lite åtminsone.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0