Sorgsenhet i ett paket

En natt med Eva är en bra natt. En natt med plugg, skratt och kramar. En natt som man kanske inte är så utvilad när man tagit sig genom den, men det är det värt.

Det var soligt imorse och regnigt idag, det var god mat på skolan och det gick över förväntan på mina muntlighetsgrejer, fast det gick dåligt ändå. Jag fick saker gjorda på geografin och jag fick ännu mer gjort efter skolan eftersom jag och Alex bestämde oss för att sitta kvar och plugga. När vi blev utkörda från datasalen hittade vi massor av fina människor att krama och prata med.

Jag har så ont i huvudet. Nu ska jag plugga vidare. Apelsinodlingar och apelsintransporter till Sverige. Kriminologi, där jag har prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0