Skolbulle skolbulle vifta på sin svans

Jag orkar inte riktigt jobba. Även idag har varit en sådan dag som man lika gärna skulle kunna vara hemma och jobba/göra ingenting på. Bläh.
   Egentligen ska jag plugga på om ETA men det suger. Jag vet inte ens varför jag valde den terrorgruppen, har inga som helst anknytningar till dem.

När skolan slutat (en tjugo minuter, wihoo) ska jag hem till pappa och hämte viktiga böcker. Längtar tills jag är hos mamma igen ska jag peta in en skiva i datorn - inte vilken skiva som helst utan en innehållande bilder från 2009 och 2010 från Ria. Mwihi, me is happy!
   Dessutom imorgon efter bilden ska jag få sängsällskap av nämnda Ria! Vi börjar båda efter lunch på onsdag så det är ju bara dumt att inte utnyttja det. Dessutom råkar hon vara världens bästa Maria också.

Ehu, ska försöka plugga en liten gnutta till. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0