Min lustiga familj (och dess mat)

Min familj är lustig. Det går inte att neka. Ständigt och i vilken familj jag än talar om (hos pappa eller hos mamma) så händer det och dyker det upp märkliga ting.
   Hos mamma har vi en matlista. Så vi ser vilken mat som ska ätas under veckan, ifall man vill fly eller så. Matlistan för vecka 18 ser ut som följer

Det syns dåligt, men det står
   Måndag: Köttfärssås Elvis (Elvira som lagade den alltså)
   Tisdag: Korvstroganoff
   Onsdag: Gulag (Ja, Gulag. Ni vet vad det är. Vi skulle kanske ha ätit gulachsoppa, men nu ska det bli pasta och tonfisksås, ifall ni undrar liksom)
   Torsdag: Kyckling Hana (jag som är kock)
   Fredag: Köttfärsbiffar Per (Per är kock)
   Lördag: ? Mystery
   Söndag: ??

Kommentarer
Postat av: Ria

Jag gillar eran matlista. :'D

2010-05-07 @ 00:54:34
Postat av: Torsteinhanne

Very nice site!

2011-02-11 @ 07:53:21
URL: http://torsteinhanne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0