Men NU ska jag sova!

Eller vänta lite, jag fick fetaste tvånget att lägga upp den här listan (som sagt skrivet, min hjärna är totalt urspårad). Jag skyller på att det var för att jag hittade den på Boelbitars blogg (som är helt awesome.


Skriv alla svar med ord som börjar med första bokstaven i ditt namn, skriv inte samma ord två gånger!

1. Vad heter du?
Hannah
2. Ett ord på fyra bokstäver: Hora
3. Flicknamn: Helga
4. Pojknamn: Hugo
5. Yrke: HIV-doktor
6. Färg: Hur-gul-som-helst
7. Klädesplagg: Helkroppsrumpa
8. Mat: Helstekt gris
9. Sak i badrummet: Handfat
10. Plats/stad: Härnösand
11. En orsak att vara sen: Hetsätningsattack
12. Något man skriker: HETS
13. Film: Holy Grail
14. Något man dricker? Hashte
15. Band: Hole
16. Djur: Häst
17. Gatunamn: Hallonstigen
18. Bil: Honda
19. Sång: Horny in a Hears

Tog det första som ploppade upp i skallen vilket kanske märks (dock gick det sämst efter hets eftersom jag ville skriva hets på alla återstående punkter, fail).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0