Jag brukade ha det här som rubrik

Handduken i väskan, trygg med paraplyet. Jag har hittat två eller tre solglasögon jag vill ha. Massor med vill, iallafall på ett par. Dock har jag redan ett par, så det känns onödigt.
   Skolan var väldigt lugn idag, redovisningar på psykologin, skolk från idrotten (men blev nästan klar med psykologin - en grej kvar med rapporten och så är bildspelet klart) och oförberedda tal samt talanlys av ett tal av Goebbels. Efter skolisen vart det staden med bästa Alexandra där vi mest bara rände runt och kollade på kläder och skor. Samt gick till en sömmerska som ska fixa min klännig, åh så jag längtar!
   Efter många onda fötter blev vi funna av en David och en Sajje/Zajje/Saje (skitsamma) och umgicks med dem fram till klockan blev sex och det blev tid för konstutställning på Fotomuseet. Samt salta pinnar, noms.

Snart middag, min hals är svullen och nu har jag börjat hosta var. Oh ja, jag visste väl att ni ville veta det där.
   Kramar på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0