Huvudvärk

Vi är seriösa idrottare, jag, Alex, Juho och Robin. Vi gick hela vägen från HB:s gympasal till dammen bakom tingsrätten och satt där en timme i solen och lyssnade på musik och småretades. Alla fåglar var emot mig. Seriöst. Först var det en liten fågel som flög i superspeedad fart rakt mot mitt ansikte och när den var typ tjugo centimeter från att kracha in i mig så vek den undan. Läskigt. Sen så kom det en bögand (som är bög på riktigt) och gick jättebestämt mot en plastkniv och sträckte ut näbben, men så stirrade jag till på den och då strosade den iväg med värsta "vaddå, jag har inte gjort nått"-attityden. Men jag lovar, den tänkte staba mig.
   Höll tal gjorde jag, om ögat. Jag tror det gick bra, alla verkar tycka det utom jag. Får se vad Evy tycker, det är hon som ska ge mig betyget.

Alex och jag firade finvädret med att hålla oss inne på Birsta City. Hehe. Vi köpte present åt Eva och strosade på och hade allmänt jättetrevligt.
   Efter Birstabesöket åkte jag och hade bild, fixade några bilder som ska vara med på en utställning på lördag och träffade Gunilla, min lärare som vart sjukskriven en miljard år för hon fick en propp i huvudet.

Nu ska jag sluta leka med datorn och försöka plugga istället. Det kommer inte gå någe bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0