Hannahdepp

I'm kind of... Off.
   Men håret blev fint i alla fall. Brunrött fast mer rött. Väldigt jämn fäg trots min utväxt och det grönrosa. Ska färga ögonbrynisarna svarta också, mwihi.

Är hängig.
   Vill ha någon att prata med.
   Vill ha sängsällskap.
   Kan hända jag börjar efter lunch på onsdag. Mina förhoppningar går ditåt.
   Kanske ska följa med lillasyster till stallet imorgon och se när hon rider och klappa på Kassie.
   Måste till pappa och hämta very important books imorgon. Det vill säga gaografi, kriminologi och ryska. Rys. Jag inser att jag inte kommer att orka med skolan riktigt helt och hållet. Vill sova bort allt men jag måste vara vaken. Min sömn är störd och jag sover när jag inte ska sova och sover inte när jag måste och drömmer jobbigt och stressigt.

Jag behöver en kram.


Kommentarer
Postat av: Ria

ger kram när vi ses

2010-05-03 @ 00:08:58
Postat av: alex

krama hårt

2010-05-03 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0