Hannah is... duktig?

Idag har varit en prodduktiv dag. Har haft noll lektioner. Istället åt jag lunch hos Alex (vi var superduktiga och gjorde pasta och baconsås) och gick till skolan för att sitta med ett bokbord och värva medlemmar till Ungdom Mot Rasism. Sedan traskade vi på stan där jag införskaffade en underbart söt BH och två par strumpbyxor för en guldpeng styck. Ena paret var vita med vita prickar på och andra var ett svart ben och ett vitt ben, ni vet sådana som alla rände omkring i, i vintras. Dock gillar jag dem. Skämde också bort Alex med gräddvita stay-ups och en kopp te på Chocolate House, där vi hade möte med UMR.
   Mer om mötet på bloggen - får se när jag lägger upp ett inlägg (lovar att göra det innan tolvslaget inatt), eller om någon annan hinner före.

Nu ska jag plugga geografi och försöka komma på en handfull bra anledningar till varför jag köpte kläder (eftersom jag bestämt mig för att inte köpa något icke-ätbart innan sommarlovet måste jag ha dunderbra ursäkter till varför jag köper saker). De jag har hittils är jag är deppad/låg/övertrött, bättre att köpa kläder än godis, jag vill överraska Erik. Ska komma på en till, till strumpisarna. Tror knappast Erkiperk bryr sig om mina strumpbyxor, typ.


Kommentarer
Postat av: Stefan Jarl

Ungdom mot rasism ? Dom borde heta Ungdom mot svenskar istället. Riksdagspartiernas organisation för att mota bort uppstikare.

2010-05-16 @ 03:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0