Day off

Ehum, det var något jag skulle skriva här. Jag undrar vad. Kan berätta lite om min dag istället: Jag har spelat Sims3, börjat läsa (och snart läst ut såklart) "Låt isbjärnarna dansa", varit med världens bästa Erik och pratat i telefon med Lusse i sällskap av Kärlekste. Bra dag indeed.
   Funderar på att stanna hemma imorgon också, men till skillnad från andra skolkdagar faktiskt plugga, vilket är ett måste nu såhär sista dagarna innan lovet. Åh, nästa vecka tar Elvira studenten! Hon visade klänningen hon syr igår, skitfin! Blekrosa med ena axeln bar och en massa pärlor och grejer på andra axeln. Sen så är det förhoppningsvis sommarvärme på riktigt snart, längtar efter att kunna ha klänningar utan koftor och strumpor och längtar efter picknickar. Hittade Maddes picknickkorg i torsdags - vit och oval med lock. Den kommer användas flitigt!
   Apropå strumpor så måste jag ta en sockshoppingsraid i veckan. Nya stay-ups är ett måste, ett par gulliga sockor med hjärtan på till på lördag och två par strumpbyxor jag sett på H&M... Vill ha en massa nya underkläder också och en ny klänning, men som jag alltid tjatar om - ska försöka hålla i mina pengar, det är ju inte ens sommarlov än och jag vill inte vara pank under denna underbara tid...

Well, ska dricka upp min andra kopp kvällste och krypa till kojs nu, kramar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0