Att tänka på något annat

Min nästan perfekta klänning är inte så jätteöverdrivet fin om man kollar på bilderna. Men å andra sidan så bar jag upp den mycket snyggare än den här bruden, om jag får säga det själv.
   Tänk vad sött med mina svarta klackisar, små sockor med hjärtan på och en massa armband.



Den ser typ vit ut på bilderna, men den är ljusrosa.

För problemet med korsetten jag vill ha (förutom att det är oanständigt att bära i kyrkan, men folk får leva med att jag är lite oanständig) är att jag inte har någon kofta jag har ha till. Kjolar har jag så der räcker och blir över.


Kommentarer
Postat av: Ria

Vad söt den var. :'O Speciellt rosetten, den gjorde allt.

2010-05-15 @ 21:09:41
Postat av: Hannah

Ria: Jag vet:o rosetten är underbar:'D

2010-05-15 @ 21:11:06
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0