What's up? Hands up!

Igår fick jag supermumsig pepparkakskola och extremsöta örängen i form av cup cakes av Ria eftersom jag fyllde år i lördags. Hon är supersöt och snäll.
   Fick även umgås med min söta pojkvän och en massa trevligt folk på Pipeline.

That's it.

Idag har jag haft halvklasseminarium och pratat om koreakriget. Det gick inge bra, glömde allt jag ville säga och kom på det efter att jag var klar. Illa illa, fick säkert bara G på det nu, snyft.
   Alex och jag väntar på Juho, för vi är solidariska och ska äta lunch med honom men han är inte klar förrän om tjugo minuter och jag svälter ihjäl. Det är lång skoldag, tre lektioner efter lunch, vilket kommer leda till att jag svälter ihjäl totalt. Vilket inte är bra, för jag ska vara med Erik efter skolan.

Och om jag ska vara med Erik vill jag ju inte vara död.


Kommentarer
Postat av: dojte

Seminarium är jobbigt, det är svårt att säga saker då :P för dom sakerna har redan blivit nämnda :P typ



sv: haha jag kommer bli en elak tant :D

2010-03-18 @ 14:50:04
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0