Sockerkaka sockerkaka hela dagen lång

Mhm, för övrigt så har jag haft en jäkligt mysig helg. Japp, jag räknar idag som helg, det är ju ändå lov, haha. Fredag till lördag fick jag sovsällskap av Erik och från Lördag till Söndag vart det dito av Eva. I Söndags sov jag hos Lusse, samt hade UMR-möte med henne, Josse, Ria och Jackie igår. Efter det åkte jag hem för en snabbdusch innan jag åkte till Erik där jag sov tills idag och idag blev det Spa Maskrosen på Södra med mami och Jess.
   Jag är relativt trött, ja? Dock orkar inte läga mig, haha. Är illamående, vet ej varför, var ganska jobbigt inatt, men med världens bästa pojkvän går det att sova även om man helst bara vill kräkas. Usch, usch usch.

Imorgon ska jag baka kolakakor, städa rummen hos både mamma och pappa och sedan ska jag ta en tur på Birsta med Lusse för att kolla födelsedagspresenter åt Juho och Sebbe.

Såg förresten Alice i Underladet (Burton) i fredags! Helt underbar, jag blev kär hundra gånger om. Böckerna älskar jag (jupp jupp, Alice i Underlandet och Alice i Spegellandet - inte många som vet, men jag gör och jag är tusen gånger kär i dem). Dock så är jag inte så förtjust i Disney-versionen - tecknade alltså, Burtons är ju också en Disney - och spelfilmen tycker jag inte alls om.
   Önskar mig Alice in Wonderland och Thru the looking-glass i... födelsedagspresent och o-födelsedagspresent/inte-födelsedagspresent (det är samma sak, men plötsligt blev jag osäker på om det ska vara o- eller inte-). Måste hitta min kära bok. Bortpackad i en låda, snyft.


Aja, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Solace

såg du den i 3D?

2010-03-10 @ 17:43:33
URL: http://solacement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0