"Oh, tea me up baby. I love a good cup of char"

Det här och det här är hysteriskt kul.

Jag är mosig i hjärnan och äcklig och allmän seg av att ha suttit vid datorn i princip hela dagen. Avbrott för mat och bok och toalett och allmänna sådana saker.
   Inatt drömde jag detaljrikt och väldigt starka bilder både i syn, smak och lukt. Ska inte ta upp den här, den var värre än mina annars inte speciellt rumsrena drömmar.

Imorgon ska jag övertala pappa om att jag är jättesuperfrisk och städa rummet i bevisning. Jag är så tuff och jag bara vet att ni längtade efter just den informationen.


(Väldigt gammal) bild på mig och Alex. Inget ovanligt alltså.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0