Min korsett är btw underbar

Är hemma hos mamma och har just fikat semla. I år har det blivit grymt mycket semlor, jag brukar äta en om året... Men idag slutade jag grymt tidigt och eftersom mamma var ensam hemma så tänkte jag överraska hene med att åka hem till henne innan jag åker till pappa. Fast det blev snarare hon som överraskade mig, när jag kom hem hade hon gjort iordning semlor. Söt hon är.

På skolan blev jag och Alex utskällda av vår engesk-/svensk-/retoiklärare för att vi inte hade tränat på vår englskaredovnisning. Eller, Mary som vi jobbade med, var självklart strålande, men jag och Alex läste innantill, vilket Evy inte uppskattade. Hon blev sur över att vi inte hade övat, för vi är så duktiga annars, haha. Nåja, det var ju igentligen mest positivt att hon skällde så "öppenspråkigt" - det visar att hon mest blev besviken över att vi var så sämst när vi annars är värsta duktiga.
   Och japp, jag måste skryta om det här.

Annars hade jag krimprov idag, vilket gick relativt bra. Hoppas på ett VG, men jag vet aldrig vart jag hamnar. Tror inte det blir MVG, men verkligen inte IG.

Ikväll blir det middag med Erik och senare bio med en massa underbart folk! Hoppas alla får en supertrevlig fredag. Kram!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Jag har inte ätit en enda semla iår :O skandal!

2010-03-07 @ 19:55:52
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0