Mer I-landsproblem (gud vad det är synd om mig)

Pizza och äppelpaj i magen, jag är nöjd.
   Jag har budat på en underbar kjol som jag vill ha på pappas och Maddes bröllopp i sommar, jag hoppas jag får den och att jag kan ha den! Pappa och Madde betalar den åt mig och så ska jag se om jag hittar fina sommarskor, helst på rea, för då får de köpa dem åt mig med. En korsett vill jag ha, men då får jag köpa den själv antar jag, eftersom de är ganska dyra och deras ekonomi faktiskt ska gå åt brölloppet, inte ungarnas kläder, haha.

Jag är tjockt med uttråkad, orkar inte städa rummet, Jess vägrar spela GH med mig, Sims är tråkigt, jag har ingen bra bok, orkar inte rota fram målardukar, etc etc. Det är fruktansvärt synd om mig.

Ikväll blir det Juho, det lilla finnbarnet blir arton år! Grattis på honom.



Såg just att någon budat över mig, ska vänta tills det är typ en kvart kvar och se hur mycket den är uppe i då. Och om det är humant lägger jag ett sista bud och vinner, moahaha. Förhoppningsvis då alltså.
Är den inte fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0