Mellan Argentina och Sverige så klart

Imorgon har jag ingen ryska. Däremot har jag bild och så har Alex teater, vilket ger ett unikt tillfälle att äta sushi. visserligen slös på pengar, när jag kan åka hem till mamma och äta, men det är så gott och så får jag vara med Alex. Dock blir vår lilla tjejträff störd av Erik, men det kan vara så ibland. Vi träffas inte idag (jag iddes inte stanna i stan och han är för lat för att åka hit) och jag saknar honom. Som alltid. Ibland är det jobbigt att vara kär.
   Ska skriva geografi. Eller, jag har gjort, men sen råkade jag spela Sims och nu är jag rastlös och vill gå ut, men jag vill vara ute länge och vi ska äta om en timme så då blir det stressigt att ta en långpromenad och jag känner inte det här området tillräckligt bra för att hitta en halvtimmespromenad. Som inte går fram och tillbaka på samma väg alltså. Hm. Ska gå en kortis med hundarna. Innan jag skriver klart geon.
   Ikväll blir det mer att se fram emot med psykologin och samhällskunskapen. Jag har verkligen ingen skollust just nu. Våren är så härligt äckligt jobbig och deppig och tung. I trean blir det lite bättre, då har jag valt bort individuella under hösten, eftersom jag läser en specialkurs nu (hoho, man känner sig så utvald på projekt&företagande, vi är bara fyra stycken plus läraren). Nice nice.

Hm, ska ut med doggsen nu innan det är för sent.

Kommentarer
Postat av: Markro3640

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-10 @ 08:23:05
URL: http://markro3640.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0