"Livet tickar och de går, ta vara på det, det är det enda liv du får"

Här sitter jag igen. Och har deppat ihop mig. Av diverse olika anledningar, men jag skyller på att det är vår. Typ. Jag blir alltid deppig på våren (och så låtsas vi inte alls om att det inte är vår förrän om en månad ungefär).

Har iallafall äckligt lena ben och relativt snyggt hår så jag får vara nöjd ändå.


         
Nu struntar vi i de töntiga bilderna, att luggen ser fet ut och att man inte alls ser att det är orange och lila och rosa och grönt. Jag är ganska okej med håret så jag skiter i om ingen annan är det och ja, jag är på dåligt humör.
    
Så de söta bilderna på Jess söta hund i en söt liten rosett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0