Life sucks, then you die

Korea suger. Iallafall kriget mellan Nord- och Sydkorea.
   Killen som satt brevid mig i datasalen (han gick nyss) pratade för sig själv och var irriterande, men ganska underhållande.
   Jag somnade vid tre-halv fyra i natt och är således ganska väldigt trött - är väldigt glad att jag hade sovmorgon.
   Det funkar inte att spara individuella val för mig, vilket suger stenhårt. Jag vet heller inte vad jag vill välja riktigt.

Mitt liv suger stenhårt just nu och Erik är dum och alla är dumma och jag suger. Hej, här är vi positiva.

Usch.


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

låter inge bra

2010-03-15 @ 16:45:16
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0