I'm happy happy happy:)

Människor gör mig glada!

Imorgon blir det en ganska dryg dag, då jag är ledig, men ingen annan är det. Ska antagligen färga håret, åka till pappa en sväng, och typ spela Sims3. När Erik slutar ska jag leka med honom på stan en stund och köpa påskpresent till Alex. Och kanske godis till Erik, han kan lika gärna vara med eftersom då vet jag att han får godis som han gillar. Fast jag vet inte. Hmhm.
   Har iallafall haft en ganska bra dag. Inte så mycket seriöst arbete under dagen, fått bra respons på utvecklingssamtalet och efter skolan gick jag en sväng på stan med Alex och Lusse innan jag och Lusse åkte hem till henne. På vägen köpte vi pizza och sen åt vi pizza och såg på film. Heh. Men man får svulla sig ibland faktiskt.

Jag har bestämt mig för att försöka hålla hårt på min ekonomi ett tag framöver, så jag har råd att köpa en korsett till sommaren (som inte gräver allt för stort hål i min ekonomi alltså). Eller, jag är fett sugen på att köpa en till våren, men jag vet inte. Jag vet ungefär vad jag vill ha. Måste investera i tunna strumpbyxor och söta sockar som jag kan ha i mina klackisar. Läder plus bara hälar ger skavsår. När det är sommar så blir det rätt varmt också och nakenfot i lädersko är ingen höjdare. Ååh, va jag längtar till snön förvinner! Vill ha sommarskor. Och slippa tjocksockar i chuckarna. Och få lov att ha Maddsons jättefina rosa skor. Och ha mina lila jackor. Och solglasögon. Och ingen mössa eller vantar. Och tunna strumpbyxor (fryser som en... ja, en mycket frusen Hannah om beenen nu, och fast det är runt noll grader så har jag minst dubbla tights).
   Nu har jag brutit tillräckligt med grammatikregler för dagen. Att börja meningar med "och" är en stor dödssynd.
   Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lusse

Men, jag älskar att börja meningar med "och" =(

2010-03-31 @ 13:10:09
URL: http://helsingvsnordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0