Detta fält måste fyllas i

Har skrivit klart kapitlet om Stress och psykosomatiska reaktioner! Jippie! Dock är det handskrivet... Vilket innebär att jag måste skriva över på datorn imorgon på skolan så jag kan skicka in det. Och det andra kapitlet är hos mamma på datorn där. Så har jag ett kapitel kvar. Gud vet när jag ska skriva det, måste bli klar med eneglskan ikväll samt helst retoriken + plugga kriminologi. Om jag ändå kunde lära mig att planera så skulle jag inte sitta med all jävla skit sista veckan och bli sjuk. Psykosomatiskt sjuk, japp japp.

Lyssnar på underbara Kent, mår inte så jätteilla, ska hämta biljetterna till underbara Alice i Underlandet imorgon och så är jag kär till på köpet. Hur härligt är inte det, va?

Kan förresten meddela att nu när jag måste plugga och inte har tid med annat så har min mycket mycket sällsynta städlusta kommit tillbaka. Igår städade jag skrivbordet (har inte gjorts sen jag flyttade hit. I sommras alltså) och ett av fönstrena. Dammtorkade och hela fucking skiten! Jag är impad av mig själv.
   Ska ta itu med garderoben och sängbordet (som är så överfullt att jag inte ens får plats med ett vattenglas längre och saker ständigt trillar ner). Kanske även städar under sängbordet.
   Men det är ganska awesome, då slipper jag städa på lovet, behöver bara dammsuga på lördag innan folk kommer. Skittufft, tre tummar upp.

Och så kanske det var det här med pluggandet ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0