:D

Det känns alltid lika värdelöst när man lyckas sitta på skolan en halvtimma innan man börjar, och man inte har någon att prata med. Eller har något skoljobb att göra. Eller något annat
   Psykologi första timmen. Vi ska se klart bröllopsfotografen, men jag planerar att somna på den lektionen. Sen är det idrott, men där tänker jag inte vara med för det orkar inte. Ifall vi får göra vad vi vill så lär jag ju hamna med ett badminstonracket i handen. Eller så sitter jag på sidan av och kollar på de andra. Hoho, jag känner mig fett aktiv idag. Inte. Jag vill skylla på dålig sömn och visserligen somnade jag inte förrän elvasnåret, men det är ändå åtta timmars sömn. Blääh.

Jag borde skriva en novell till novelltävlingen. En riktigt bra en, så jag vinner. Hehe. Åtminstonde skriva en, känns ganska värdelöst att inte skicka in någon alls faktiskt. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har tre hyfsade inledningar med olika handlingar och ett jättebra avslut - som inte hör ihop med de andra. Vet inte vad jag ska gå på för linje dock. Temat är iallafall "Murar - abstrakta och konkreta".

Ska gå till skåpet nu och hämta sakerna. Sen får jag väl sitta ute och typ... eh, göra ingenting utanför salen. Fast nu kom Alex så ny blev jag glad!

Kommentarer
Postat av: ria

Hannah, skicka in ett bidrag! :o Jag vill läsa dina berättelser i bokform.

2010-04-02 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0