Buggeliblogg

Vi älskar att vara sjuka. Vi älskar att vara sjuka dagen innan man ska göra något läskigt och bara måst-måste krama ihjäl sin pojkvän innan. Vi älskar att vara sjuka dagen innan man ska göra något läskigt och måst-måste krama ihjäl sin pojkvän innan men inte vill smitta ner honom med sjuka.
   Usch.
   And noes, fråga inte vad jag ska göra för läskigt för de jag vill berätta för vet och alla andra ska bara låta bli att fundera.

Jag är extremt sugen på kall, ogrillad grillkorv. Just nu alltså. Ifall det blir lite varmare framåt dagen ska jag och Dexter sätta oss på altanen och jag ska måla påskägg. Och glittra ner dem. Jag ska rota på mitt rum efter små utsmyckningssaker att limma på och försöka bestämma mig hur Eriks ägg ska bli funtat. Alex vet jag. Måste hitta någon jag kan köpa hennes innehåll med. När jag är frisk då. Möjligtvis på fredag.
   På fredag ska jag till Lusse för tjejkväll och nostalgi med trevliga flickor och på Lördag blir det födelsedagsfest hos Juho som fyller arton.
   Det värsta (mwihi, bästa) när folk fyller arton är att man verkligen vill ge dem något och man vill lägga pengar och extra mycket eftertanke på presenten. Nu fyller Juho år, sen Lusse, sen Nemo. Iallafall av de som jag dör om jag inte får fira typ.

Nu ska jag se om jag får i mig lite te, kräktes upp hela min smoothie, eftersom jag trodde att jag mådde illa för att jag var hungrig så drack jag upp hela i ett nafs (spydde upp allt jag hade i magen igårkväll så jag har vart väldigt tom inatt), men tji fick jag, tydligen.

Avstånds-hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0