Blåbärsris blåbärsris vifta på din svans

Jag har bakat en jättemumsig sockerkaka, det har inte du!
   Har även suttit ute och läst i det underbara vädret - hos pappa var det sjutton grader i solen - lekt med hundar och satt ihop Sebbes present. Jag och Lusse har köpt ett armband åt honom, jag hoppas han gillar det.

Nu är det ungefär en halvtimme tills jag ska gå till bussen, vilket är lite drygt. Nåja, det väger upp med sällskapet jag får sen.


En härlig och mycket gammal bild på Jenn och mig och våra hästar Mona (Poccahontas) och Kassie. Gud så små vi var! Det var aslänge sedan jag växte ur Kassie, och Jenn har inte kunnat rida Mona på flera år, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0