Ung och... Inte kåt iallafall.

Tycka synd om mig själv - check
   Dricka te - check
   Duscha - Ärligt talat, jag orkar inte. Jag orkar inte ta mig ur sängen en gång till idag, jag orkar inte ens ta av mig kläderna. Funderar helt seriöst på att somna i dem. Vore förstås inte så dumt, få saker gör mig så trygg som lukten av rök, vilket mina kläder då luktar, eftersom vi grillade till middag innan vi åkte. Korv grillad på pinne som man täljt själv, jag vet inte, det går inte att inte tycka om det.
   Fast kläderna mina luktar ju givetvis inte bara rök, de luktar även ketchup (en olycka med ketcupflaskan och jag har för fan ketchup innanför tröjärmen), kåda ("huggit" ved idag, fast vi fuskade och använde en skum vedklyvningsmaskin) och allmän smuts.

Det mesta av min bitterhet har iallafall gått över, men jag önskar det fanns någon här att bli arg på. Det är så jobbigt när man tror att människor saknar en, och sedan visar det sig att de inte gör det. Fastän de säger det. Det går inte att hjälpa att man blir ledsen. Och känner sig övergiven. Iallafall är det så om man är jag. Och det är väldigt, väldigt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0