Psst, säg inte till någon, men jag tror jag är kär i Erik

Idag har jag varit med världens absolut bästa människor. Vaknat med Erik, gått till Alex, åkt till birsta. Gått runt på Ikea och kollat på sovrum och kök och lägenheter och ätit glass och hittat på vad vi ska ge till Sania i försenad artonårspresent och pussats. Eller, ja, jag har pussats med Alex och Erik men de har inte pussat på varandra.
   Sen åkte jag hem och åt pizza med Per.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Film kanske. Eller Sims. Orkar inte riktigt göra något annat. Eller, om någon kommer hit och våldsmyser med mig skulle jag inte säga nej tack, men nu har jag liksom myst in mig i sängen för mycket för att orka gå upp och göra saker. Är en mycket trött och mojsig tröttis.

Kommentarer
Postat av: Sania

Ohhh! Spännande :'D När har ni tid att bli bjuden på tårta då? :D

2010-06-22 @ 19:32:34
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0