Min familj mobbar mig för att jag använder "dock" i vardagligt tal. Bönder.

Ok, min eftermiddag och kväll har varit skittråkiga, det hymlar jag inte med. Inte heller med att jag har känt mig övergiven (när jag i stort sett själv har satt mig i situationen) och väldigt miserabel.
   Men ändå. Det är bra för mig att vara ensam ibland. Även när jag som mest vill ha människor runt mig måste jag vara ensam, annas funkar det inte.

Lunchen var god. Sill och potatis. I solen. Med tillhörande sommarnubbe (yep) och konstiga blickar från pappa och Madde för att jag valde cola framför cider. Liksom, hallå? Gratis alkohol?
   Middagen var ännu godare. Grillspett och hemmagjord potatissallad. Prat och skratt och bara bra. Glass till efterrätt (jag föråt mig lite smått på kaktussorbet, som vanligt).
   Telefonprat med min fina pojke och lycka i upptäckten att Jessicas datorladdare funkar i min dator (eftersom hennes batteri är så mycket bättre än mitt så kan hon avvara den några timmar också, happy happy).

Nu sitter jag dock och saknar Eriken asmycket, men honom får jag träffa imorgon, så jag överlver förhoppningsvis.

Och det är märkligt det där med småsaker som får en glad. Sex minuter telefonprat med en underbaring har vägt upp min dödstrista kväll.
   Det är bra.

Kommentarer
Postat av: Sania

Men dock är ju ett extremt användbart ord ju!



Det är fint när man har någon man blir så glad över. Det är fint ^^

2010-06-26 @ 09:34:23
URL: http://cowboyguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0