Midsommarglädje på hög nivå (nåja, dagen började underbart)

Midsommar!
   Ja, som vilken dag som helst då. Iallafall i min familj. Lite godare mat, lite mer alkohol, lite finare kläder. Lite tråkigare.

Gick på lång sommarvarm promenad med pojken igår, åkte till pappa och åt middag och försvann till Ria för att se på film med henne och Linn. Senare kom även Johan. Film film film och prat prat prat och en massa sova. Frukost och sedan glass i solen till säckpipsmusik.
   Är hemma nu och har gjort den hemska upptäckten att laddaren till datorn är kvar hos mamma. Har 43 minuter kvar på datorn och jag som tänkte fira midsommar med Sims (underbara flykt), men de planerna krachade ordentligt. Så min midsommar kommer vara tråkigare än vanligt. Underbart. Inte.

Hoppas alla får ett bra midsommarfirande! Själv ska jag väl vara hemma och tycka synd om mig själv. Typ. Folk får gärna hitta på något med mig, men jag tror ju knappast att någon skulle vara hemma och läsa min blogg nu. No life liksom.

De utlovade legobilderna förrsten (klicka för större bild):



   


Kommentarer
Postat av: Erik

21:09 - Jag har inget liv

2010-06-25 @ 21:09:08
Postat av: Hannah

Erik, du har ett liv. Puss<3

2010-06-25 @ 21:47:39
URL: http://zebratankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0