Kinapuff 8D

Jag var på en riktigt bra föreläsning idag, med en kille som hette (eller ja, han heter väl fortfarande) Henrik Belfrage... tror jag. Hur som helst så var han duktig. Han pratade om våldsbrott och prykiskt störda människor och våld i partnetskap och stalking. Dock var det bara en timme, vilket var synd, jag hade lätt kunnat sitta en hel förmiddag och lyssna på honom, sjukt bra och väldigt intresant.
   Lunchen var dödlig. Vi diskuterade saker och på skämt satt vi och gav Juho och Robin olika ämnen och sa vem som var för och emot och de skulle debattera mot varandra. Lite skojigt var det att hela matsalen (som visserligen knappt var halvfull, men ändå) satt helt tysta.
   Sen hände lite oväntade grejer och så var jag modig och imorgon ska jag vara sjukt jävla modig och ikväll ska jag på bio med min pojkvän. Mys!

Ska plugga vidare lite nu, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ria

Nu blev man ju nyfiken vad det var för modigheter du utfört, men svara inte här, för det märker jag ändå inte. xD

2010-06-08 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0