Key to my heart. Eller något annat sånt fånigt

På begäran av Ria kommer här bilder på min senaste påhitt. Har inte kunnat signera den eftersom det inte fanns någon svart tuschpenna hos mamma. Det suger lite smått.
   Jag har som sagt två toppkandidater på den. Den ena vet jag kommer uppskatta jättemycket att få den, den andra känns det mer vettigt att ge den till och jag vet att denne skulle bli väldigt glad, men hurvida den sistnämnda kommer uppskatta den så som den förtjänar vet jag faktiskt inte.


Grundad med akrylfärg i silver, påkladdad med olja, prickad med nagellack och så slutligen har jag sytt fast en nyckel.


Kommentarer
Postat av: Ria

Åååh, jag anar en liten regnbåge i bakgrunden. :'3

Du är duktig!

2010-06-07 @ 02:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0