Inga blommor under kudden

Det luktar gott på mitt rum. Somrigt. Fönstret är öppen och släpper in sommarnatt och oknytt och mitt doftljus sjunger på sista versen. Jag är fett poetisk. Dricker te gör jag också.
   Borde sova. Är på promenadhumör igen, samtidigt som jag är trött i kroppen. Ska upp relativt tidigt imorgon (sätta väckarklockan på tio, höhö) och åka till mamma och sedan till Erik.

Håller på med en ny skapelse, i samma stil som kaninte. Fast det här är något betydligt koolare än en kanin som inte kan.
   Bild kommer när den är klar, det är så tråkigt att ta upp skrivandet när man tvingats pausa det (är man inne i det är som som i trans, hehe), men den här kommer gå till min moster som fyller år i dagarna.

Kram på alla som läser, nu ska jag lägga mig i sängen och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv;jag har också tänkt på det där om deras barn skulle bli funktionshindrat. Tänk om barnet föds med grova missbildningar, men är som vem som helst i övrigt. Typ elefantmannen. Jobbigt läge.

2010-06-26 @ 09:41:48
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0