FÖRSTA LOVDAGEN FTW

Håhå jaja. Regn och rusk utomhus. Picknick ändå. Såklart. Det finns inga dåliga väder, bara dålig inställning till vädret (det finns visst dåliga kläder! Så jävla dåliga! Helt sämst! Och vaddå "kläder efter väder"? Pfft, aldrig, det är vädret som ska klä sig efter mig. Typ). Dock inte i hamnparken som vi först tänkt, utan på stora scenen på torget. Under tak. Med sushi, cola, mosade muffins (som ingen åt av, hm, undrar varför), äpplen och kakor. Fast äpplet blev inte ätet, det kastade vi gris med istället. Sushin blev dock äten som fan, nomses.

Är hemma nu eftersom Madde fyller år, så jag ska äta middag med familjen. Sen drar jag till Ria och filmkvällar mig. Yey. Trevliga människor är alltid bra.

Såg också för en liten stund sedan att vi har ett hål i jätteträdet. Rakt igenom. Hihihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0