Drömmar och boktjat. Förlåt.

Okej, alla som anser sig känna mig räcker upp en hand.
   Alla som anser sig känna mig; höll jag mig borta från boken inatt?
   Självklart inte. Fast jag måste få erkänna mig duktig, läste bara tre kapitel.

Två lustiga saker som inträffat under natten:
   1. Jag drömde på engelska. Yepp. Vet inte riktigt vad det var, men jag var mäkta förvånad när jag vaknade och hade en massa dialoger på engelska i huvudet. Glad att det inte var typ ryska eller så, kan vara en fördel att förstå vad folk säger i sina drömmar. Fast om man drömmer så lär man fatta vad de säger även om de pratar på typ hibreiska (nu utgår jag från att ingen kan hibreiska), om det är meningen så att säga. Whatevah.
   2. Jag klädde av mig ganska naken. I sömnen. Hoppas jag, så det inte var en typ våldtäcktsman eller ett spöke som gjorde det. T-shirt och pyjamasbyxor ihopknölade brevid mig när jag vaknade och jag är extremt övertygad om att jag hade på mig klädesplaggen när jag somnade!

Apropå boken förresten (som hittils är underbart lovande). Jag vet nu varför omslaget pryds av Robert Smith. Huvudpersonens bror är död och han älskade The Cure och när hon tänker på honom så ser hon Robert Smith framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0