Cry baby

Det gör så ont i halsen att jag vill gråta varje gång jag sväljer. Och jag är törstig hela tiden så jag dricker och därmed sväljer väldigt ofta. Vilket suger rätt hårt.
   Jag har sovit sedan... Jag vet inte. Åtta ungefär. Vaknade nu och kan absolut inte somna om för min hals gör ont och jag är hungrig. Så jag sitter och grinar och tycker synd om mig själv.

Saknar Erik. Som fan. Vet inte om jag kommer träffa honom något idag. Vill faktiskt inte smitta honom och jag tror knappast han vill bli smittad. Fast så åker han imorgon och sen åker jag på torsdag så jag kommer inte kunna träffa honom förrän på måndag, kanske söndag beroende på hur tidigt vi kommer hem. Vilket suger stenhårt.

Ska försöka somna om en liten stund - förhoppningsvis somna och sova hela natten och vakna relativt sent imorgon. Så får man lite mindre tid som vaken sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0