Cruella De Vil

Åh, javisst!
   Igår höll jag på att bli mycket lycklig för att sedan bli mycket sorgsen. Över en hund. En naken kinesisk nakenhund (alltså, de finns de med päls också, men de är inte lika söta) på tre år (dvs rumsren och grunduppfostrad och vuxen) för 1500 kr. Ni fattar va? En av mina favoritraser för typ noll och ingenting. MEN. Ägaren sökte ett äldre par, som höll sig lugna och inte flängde omkring. Alltså, jag flyttar varranan vecka och diggar att ha vovvar med mig på alla möjliga tillställningar. Så det sög ju. Jävligt stenhårt.

Fuck that. Mamma som till och med erbjöd sig att köra mig till gud vet vart (typ ett år härifrån och i skogen) eftersom hon tycker att jag behöver en vovvsing.

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Haha men precis. Hemma hos min mamma visar jag var skåpet ska stå genom att faktiskt ändra håll. Hos andra vågar jag inte. Jag är liksom rädd att folk ska tro (läs: inse) att jag är totalt psykiskt störd.

2010-06-17 @ 13:36:55
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0