BOOM

Bio med Erik som sagt. Skrivet. Whatevah.
   Kommissarie Späck fick den äran att bli sedd. Den var bra. Kanske inte världens roligaste (hade jag missat början liksom innan filmen hade jag nog skrattat mer, för seriöst, det var hysteriskt, jag höll på att dö) men bra ändå.

Imorgon ska jag göra en jobbig sak som blir bra, fast den är inte så jobbig som jag kanske inbillar mig, kan bero på en annan grej att jag stressar upp mig som jag gör. I vilket fall orkar jag inte med folk som ringer eller drygar sig eller något i den stilen, för det kan tänkas att jag är rätt lättretlig. SMS från Erik och Alex uppskattas alltid, samt SMS i allmänhet som är trevliga. Bara så folk vet.

Ska även se... Vad de nu heter. En teater med en massa mongon. Det var inte så PK skrivet, men det skiter jag i för det är sant.

Nu ska jag i vilket fall sova, för jag ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ria

Glada Hudik Teatern? :'D

2010-06-08 @ 01:38:04
Postat av: Erik^^

Filmen visas i... ADHD!

2010-06-08 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0