[shoot]

Tre underbara nätter med tillhörande dagar ute i Eriks stuga. Te, bad, blåst, filmer, mat, sex, hundpromenad, sömn, prat, drömmar. Kom hem idag. Till rinnande vatten, Konsum, tavlor, dator, musik.
   Imorgon kanske jag blir tre och ett halvt tusen kronor rikare. Bra. På torsdag åker vi till Gotland, jag och pojken. Då kan pengar vara bra att ha. Kanske köper... blondering? Färg? Imorgon. Har saftig utväxt och rödfärgen har blivit solblekt och urtvättad och jättekonstig.

Fick lite kläder av Jess idag, hon städade ur sin garderob. Även ett par skor, så gott som nya. Visserligen skatedojor, men gratis skor tackar man aldrig nej till, ändock man antagligen inte kommer att använda dem.

Nu. Ska jag begrava näsan i min trejde kopp te för kvällen. Planera upp målningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0